Sabtu, 23 April 2011

2011

erm..

Tahun 2011 1st time aku menulis kat sini. Selepas pelbagai dugaan di lalui pada tahun lep
as, aku dapat juga sampai ke tahun 2011. Alhamdulliah...

Banyak sebenarnya perkara baik, buruk terajadi di awal tahun 2011 ni. Berita sedid dapat tahu my nepthew dapat sakit, kesian kat dia baru setahun umor dia 2minggu yg lepas. Selepas sebulan di HUKM, memang ketara perubahan fizikal dia..
adi masa 9 bulan sebelum pegi HUKM


adi selepas sebulan kat HUKM

...memang ketara akibat ubat yang diberikan tetapi aku syukur sebab dia masih sihat lagi. Perkara baik bagi aaku awl 2011, aku dapat jumpe balik kawan2 lama kt sekolah, memang cun2 bile tgk, ramai yang da kawen, aku bahgia dapat jumpe dorang balik.

Betol org kata, zaman sekolah adalah zaman paling best untuk kite igt balik, banyak perkara lepas dapat aku reminder. Memang buat aku bahgia.

Sekian..

Tiada ulasan: